Pages

Michael Jackson NU a decedat!

BV omului pt acest ultim spectacol pe scena vietii.

... Si cu cat se face mai mult zgomot, eu zic mai tare: Michael Jackson nu a murit/ Michael Jackson nu este mort.

M-am saturat de acest subiect!

A fost o valoare, dupa care l-am criticat aspru pentru "copilariile " lui (si prin asta zic lumea, nu noi oamenii).

Afirm: NU sunt nici PRo nici Contra vietii lui private, nu am dreptul de a-l judeca.

Apreciez muzica, dar nu ascult mai mult Michael Jackson de cand "a murit". Pt mine nu s-a schimbat nimic.

Si odata cu moartea sa, Michael Jackson si-a reluat statutul de king of pop..

Mda,

Ma intreb acum... cati bani incaseaza Mr Jackson prin drepturi de autor...k numai muzica lui se aude de cand cu evenimentul nefericit.

Si cum zicea un prof' de-ai mei: "S-a dus sa moara putin!"

Long live MJ!

Revin cu un post pentru a dezolvolta ideea.

No comments:

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...