Pages

EcoSapiens este comunitate de forumuri si bloguri ecologice dezvoltata de EcoSemnal!

In perindarile mele pe web am dat peste cva V3rD3!!!

In ultima vreme km toti suntem ecologisti sau avem tentative... de a face pace cu natura.

N-am avut timp sa scriu o prezentare asa ca am rugat patronatul site-ului sa copi+paste din prezentare.

Din cele 24 de h pe care le avem la dispozitie mkr 20 min din timpul nostru zilnic putem sa-l acordam lecturarii materialelor cu astfel de continut.

Cred k nu cer prea mult...doar putina atentie... asupra lucrurilor noastre...VERZI!!!


Ne dorim ca din ce in ce mai iubitori ai naturii sa recurga la solutia crearii unui blog ecologic pentru a-si povesti intamplarile, convingerile si ideile pentru protectia mediului si mai departe sa transmita aceste informatii prietenilor.

Tot ce trebuie sa faceti este sa creati un cont facand
click aici si sa urmati instructiunile. In cateva minute puteti avea propriul jurnal ecologic la o adresa personala de forma www.numeletau.ecosapiens.ro. Acest serviciu de gazduire web este pus la dispozitie in mod GRATUIT prin proiectul EcoSemnal.

Legatura catre site o puteti gasi in lista mea de Pr13T3n1 dar si printr-un simplu clik pe titlul postului.



No comments:

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...