Pages

CUM PASTREZI CASNICIA ?

Un barbat si o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei impartaseau totul si discutau despre orice.Nu aveau secrete unul fata de celalalt, cu exceptia unei cutii de pantofi pe care femeia o tinea pe dulapul ei de haine, si , despre care l-a atentionat pe sotul ei sa nu o deschida sau sa intrebe de ea vreodata. In toti acei ani, el nici nu s-a gindit la cutie, dar intr-o zi, batrinica se imbolnavi foarte tare si doctorii ziceau ca nu prea mai are sanse sa se insanatoseasca. Incercind sa puna toate lucrurile in ordine, batranelul a luat cutia de pantofi de pe dulap si a pus-o langa patul sotiei sale. Era si ea de acord ca era timpul sa afle si sotul ei ce era in acea cutie. Cind a deschis-o, in cutie erau doua papusi crosetate si o gramada de bani: in total vreo 25.000 de dolari.El a intrebat-o despre continutul acestei cutii.'Cand ne-am casatorit , spune ea, bunica mea mi-a spus ca secretul unei casatorii este sa nu te certi niciodata.Spunea ca intotdeauna cand ma suparam pe tine, sa tac din gura si sa crosetez o papusica '........ Batranelul era atit de impresionat, incat abia isi putea stapani lacrimile..Doar doua papusi erau in cutie ! Ea fusese suparata numai de doua ori in toti acesti ani in care au trait impreuna. Nu mai putea de fericit! 'Iubito, spuse el, inteleg existenta papusilor, dar toti acesti bani ? 'Oh, zise ea, acestia sunt banii pe care i-am obtinut din vanzarea papusilor'...:: RUGACIUNE : Doamne, ma rog sa-mi dai intelepciune sa-mi inteleg sotul; iubire ca sa pot sa-l iert; si rabdare pentru toanele lui.Pentru ca Doamne, daca as cere putere, ma tem ca l-as bate prea tare. Amin !

No comments:

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...