Pages

Woody Allen10 lucruri despre mine:

1. Iubesc. Familia si pe Dumnezeu. 2. Am incredere in mine, am calitatea de a fi un lider, sunt selectiv si creativ. 3. In fiecare zi imi creez realitatea. Viata mea depinde si de mine. Sunt acelasi indiferent de oamenii cu care interactionez. 4. Am capacitatea de a domina, detin controlul asupra mea si a ceea ce ma inconjoara, nu ma las luat de val si nici nu ma opun lui, eu creez valul. 5. Am curaj si o doza de agresivitate cat sa atac problemele care imi apar in viata. Curaj pentru a actiona si dorinta de a castiga. 6. Imi exprim dorintele si nevoile si caut sa mi le satisfac, fara a cauta aprobare pentru ceea ce fac sau ce spun. 7. Imi accept emotiile le inteleg si le educ. Emotiile sunt insasi viata, dependenta de ele e o problema. 8. Stiu sa imi asum responsabilitatatea si invat din esecuri, pe care le privesc ca o parte a progresului si accept viitoarele riscuri ale actiunilor mele. 9. Sunt un bun negociator. Vreau sa obtin maximum din orice situatie, imi doresc tot mai mult, primesc tot mai mult. 10. Nu sunt modest, nu vreau sa fiu modest. Cred in echilibru. Modestia a fost inventata de cei mediocri pentru a avea ceva de spus cand cineva reuseste in viata.

No comments:

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...