Semneaza petitia: "Vrem sa calcam pe iarba!"

Cum se pot face evenimente organizate de primarie in spatiul verde, concerte sponzorizate de Tuborg... pe spatiul verde, in pacurile din Bucuresti si... o scoala nu poate organiza o iesire in parc...pe iarba...pentru ca sunt mai mult de 5 copii intro clasa..

Un exemplu de activitati binevenite la iarba verde:

Poi School Bucuresti

conform noii reglementari de lege... nu au voie mai mult d 5 oameni sa se joace...pe spatiu verde... ci doar in locuri ingradite, spatiile amenajate special, in acest scop.

Adica, azi imi dai voie mama sa beau si.. maine imi zice k de fapt, am voie doar sa beau putin. ..fara nici o explicatie...dc sa nu beau..dak beau ce se intampla....not this way!

Mi se pare absurd si oricat am dezbate subiectul asta.. faptul ca vor distruge iarba nu ma convinge... nici faptul ca lasa gunoaie..

- din moment ce la evenimentele mai sus mentionate se permite... vezi domne, exista echipe de volunari sau angajati care vor strange gunoaiele (cu putina educatie si ... amenzi corecte... oamenii nu ar mai arunca nici mucurile de tigara pe jos)

si ...dupa un concert in parcul izvor..planteaza cineva si iarba la loc?...

eu zic sa ne facem abonament si rezervare in parc

de pe acum...cine stie..

No comments: