una bucata zi perfecta

Revin ink odata la piesa din titlu, a Loredanei. Si zic ca astazi este o zi care se apropie de perfectiune din diferite motive.

Am muncit, am mancat, am cantat si ... alte detalii mult prea mici.

Ce face din azi o zi frumoasa? Mi-a basit ieri mintea la cva...am stat de vorba cu un amic cu mama soacra si cu sefu' meu si concluzia...ideea se va transforma intr-un proiect ..zic eu...genial.

Diminetile mele sunt intotdeauna foarte anarhiste, fapt datorat orei la care ma trezesc - ora cu care nu o sa ma obisnuiesc niciodata - dar si a agresivitatii oamenilor din mijloacele d transport in comun, de la acea ora.

Sunt adormita mereu, capiata de caldura si enervata de crizele celor cu care calatoresc, dar totodata mirata ca dimineata toata lumea este trista si moarta, iar seara, in drum spre casa, toata lumea prinde viata si se bucura de.. cateva ore "libere" sau se bucura ca se duc acasa, la cei dragi.

Defectul meu cunoscut de tot cunoscuti mei... vorbesc foarte mult si dau foarte multe detalii :).

Atunci am sa zic, fara mai multe detalii, care este al doilea motiv pentru care am pus acest titlu la post.

In dimineaza asta, adormita cu bla cu sunt eu, m-am dus la o tipa din metrou pentru ca am crezut ca este o veche cunostinta. Se intelege din exprimarea mea...ca am crezut...so tipa nu era cunostinta mea.

M-am amuzat teribil, in sinea mea, pentru ca eu am o problema....mereu nu vad oamenii care trec pe langa mine. Dar de data asta....am vazut mai mult decat era de vazut :P.

Si..ultimul motiv... seara, tot in metrou.. era un caine.

Era un caine vagabont - mi-am dat seama de asta pentru ca avea acel tag la ureche - un caine care pur si simplu statea intins in mijlocul unui vagon si se rasfatza..ignorand galagia si agitatia din metrou.

D asta zic ...o zi.. frumoasa.

No comments: