Am trait sa o vad si pe asta!

Aveam cerul la picioare... dansam printre stele si nu eram pe cva halucinogene sau disociative ... eram 3 nebuni inconjurati de un miracol. Undva in perioada asta pe malul Marii Negre/ Plaja Sulina are loc un mic sau mai mare, asta dupa interpretare fiecaruia, eveniment natural. In jur d ora 00:00 se aduna nij mici creaturi fluorescente. La fo' ctiva metri d mal se pot observa valurile aprinse de corpurile meduzelor, nisipul straluceste 1 la 1 cu cerul si dak ai calcat p' acolo in urma pasilor tai raman dare fluorescente. Cliseul am ramas fara cuvinte la mine nu s a aplikt pt k in toiu distractiei vroiam sa stiu d und frate aja cva frumos:) Uite k se poate se mai gasesti. Nu am facut poze decat imortalizate in cutiutza cu amintiri so m am gandit sa caut cva asemanator pt a incerca sa ilustrez macar in d aproape c am trait acolo. PS: ma mir k nu au exploatat romanii si treaba asta!