Pages

Am trait sa o vad si pe asta: meduze fluorescente

Aveam cerul la picioare, dansam printre stele. Eram 3 nebuni inconjurati de un miracol. 

Undeva in perioada aceasta a anulului (septembrie), pe malul Marii Negre/  Plaja Sulina (Romania) are loc un mic sau mai mare, asta dupa interpretare fiecaruia, eveniment natural. 

In jur de ora 00:00 se aduna niste mici creaturi fluorescente. La cativa metri de mal se pot observa valurile aprinse de corpurile meduzelor, nisipul straluceste 1 la 1 cu cerul. Si daca ai calcat pe acolo, in urma pasilor tai raman dare fluorescente. 

Nu am facut poze, nu aveam cu ce. Meduzele au ramas imortalizate in cutiutza cu amintiri, asa ca m-am gandit sa caut ceva asemanator pentru a incerca sa ilustrez macar in de aproape ce am trait acolo. 

PS: ma mir ca nu au exploatat romanii prin turism si treaba asta!

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...