Pages

Doar... Tu

Esti o mixtura de trairi ce nu se lasa indiferenta simturilor mele ... esti doar tu.

In visul somnului inimii fanteziei mele ... ai aparut tu.

Reprezinti absenta mereu prezenta-n fiinta mea
Ce nu inceteaza a ma rasfatza.
Chiar si atunci cand nu-ti simt ... caldura carnii,
Cand nu-ti simt mainile ce-mi contureaza trupul,
Cand nu-ti lasi amprentat mirosu-n pielea mea.

Nu-ti ascunde defectele ... etaleaza-le
precum cele mai mari calitati.
Si lasa-ma sa ma indragostesc de ele.

Un fel de a spune nimic pentru a trai tot ...

1 comment:

Anonymous said...

Sa te iubesc din nou ar insemna sa lupt si sa pierd
Unele lucruri nu le poti simti de doua ori
Ori mergi inainte... Ori mori...

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...