Tripuri d Bestival-Dilema

Panik!!?? Ce sa aleg? Unul imi da drogul, altul fericirea. Ce sa aleg? Hmm.. K sa alegem corect, hai sa revizuim viata mea de pana acum, pentru a vedea c m-ar motiva s aleg? ce? Privim la modul p cine? sau pe ce? Imi perturba unu, altul atentia, directiunea. Gata.. L-am rezolvat/am rezolvat-O. Am ramas doar cu atentia. ofoff! pe draq/gresit! Hai sa ne intoarcem la filmul MEEU!! Acum revenim. PM!!C S aleg? Asta e un monolog adresativ....hai mai bine sa fie un dialog. Sa ma ajutati s aleg. Sa aleg,da! Asta era dilema. Tre s aleg de fapt pt ei. Adik p cine salvez... Pm, iar intreruperi. Se termina cu muzik, s termina k petrecerea. Panikkk!!! S speram k s rezolva. S fim optimisti... Gata>>>alegerea. Mai dati-mi ragaz!!! E ff greu!! Ma tripeaza muzicile astea si nu ma pot concentra l dilema.... Am intors foaia, si, intre timp s-a rezolvat dilema. Nu a trebuit s aleg eu. Au ales ei pentru mine, amandoi. F trist/ jur/ trist, dar adevarat. Nu-mi pasa, sau imi pasa prea mult.hmmm... Le mai dau o sansa. Mereu ink o sansa. Telefonul?!!....sau.. am fugit eu. Nici eu nu mai stiu! Ma pierd..(subnota:se citeste pt k personajul uita si trebuie sa i se reaminteasca>>>cine e? /unde e?/ d c e acolo?>>>Care-i faza?!!??). Nu am spus care e morala acestei povesti: Sa fie de toate, pentru toti. Sa... orice.. l a unison!!S fim o mare-mare familie. E greu...stiu asta. Dar poate intr-un viitor se poate ajunge la asta. MESAJUL UNIVERSULUI catre mine (sau asa il inteleg eu): S-a plecat d la 1 om si trebuie sa se ajunga tot la 1! Unul singur! Pana la urma s-a ajuns la ceva bun. Ceva bun pentru mine. Bineinteles! sunt o egoista, de...putina vreme. Dar asta e si ideea. Sa te iubesti mai intai pe tine si apoi poti iubii tot ce te inconjoara,.. pe ceilalti. Sa ne iubim... o mare familie... un singur om. Pauza publicitara: e prea tare aici. D C? pt k e muzik.... its a drog. Silent disco ii zice ei:)))....dar, s va termina si cu asta. Asta e ideea!....sa nu s mai termine....continuitate in orice intreprindem....o perpetua perfectiune....:) Am revenit. Cam acelasi trip si de data asta. Incep sa ma trezesc. Se pare k sunt aceiasi, mereu.... 4 persoane dantzuiesc in mine/ vorbesc/ discuta/ se cearta. Acum nu!....au inceput sa comunice/ sa conlucreze spre interesul meu. MESJUL SUPREM prin privirirea/ cuvintele/ amintirea mea... Oriunde/ oricand/ orice/ oricine... rezultanta acestor cuvinte>>>1 om/ un intreg. Sa ne unim fortele, sa trecem peste diferente, sa ne ajutam mai mult, sa iubim mai mult.... sa tindem catre acel INTREG!.. si poate...i ntr-un viitor sa fim unul. PS:Nu conteaza coerenta cuvintelor mele ci ideea expusa: Let us become one!