locul in care le gasesti pe toate-VaMa

Un drum de tara cu deschidere la mare, prieteni in dreapta, prieteni in stanga, cunostinte la orizont...muzica, agitatie, foc, apa, pamant, aer. Sunt in elementul meu, oricare ar fi ala. Visez la ziua de ieri, traiesc ziua de maine, pentru ca azi am incetat sa exist...Respir nisip pe ritmul valurilor de vant...Mananc bere si beau o tuica, alaturi de vesnica tigara. Fiecare furnica misuna din bar in carciuma dupa o stare, o muzica, un pic de alcool/sau altceva, clipa de fericire sau...fiecare cu pizda masii. Ma fixezi cu privirea,dar eu nu te vad...imi transmiti un gand, dar eu il ignor. E mult prea multa liniste in agitatia asta..si mult prea multa agitatie in mine pentru inca un sentiment... M-am murdarit, dar e un jeg ce numai eu il vad.Put!!nu-mi mai iese mirosul de mizerie din piele...dar toti ma vad curata.. Cat sange mai am in alcool?...destul ca sa mai respir...mai aprind o tigara si inca una...mereu inca una. Inca o noapte pierduta>>fun...distractie...petrecem zic ei...eu vad doar ca a mai trecut inca o zi...Sunt mai batrana decat marea,decat vama,decat lumea..Traiesc clipa!!..HAHAHA...ce gluma buna....mereu se gaseste o scuza pentru orice.Dar ce scuza gasesc existentei mele?!..inca nu stiu sa raspund.. E oare cineva,care sa-mi poata da....pm...am uitat ce vroiam....mereu uit....ma pierd in ganduri....ma pierd in mine.....Uit ce am inceput, revin la vechile obiceiuri...traiesc...visez, am curaj...mai mult....incerc...ceva si....reusesc.... poate!!

No comments: