Pages

Locul in care le gasesti pe toate-VaMa

Un drum de tara cu deschidere la mare, prieteni in dreapta, prieteni in stanga, cunostinte la orizont.

Muzica, agitatie, foc, apa, pamant, aer. Sunt in elementul meu, oricare ar fi ala. 

Visez la ziua de ieri, traiesc ziua de maine, pentru ca azi am incetat sa exist. M-am contopit cu locul
Respir nisip pe ritmul valurilor de vant.

Mananc bere si beau o tuica. Fiecare furnica misuna din bar in carciuma dupa o stare, o muzica, un pic de alcool sau altceva: clipa de fericire.

Ma fixezi cu privirea, dar eu nu te vad. Imi transmiti un gand, dar eu il ignor. 

E mult prea multa liniste in agitatia asta. Si mult prea multa agitatie in mine pentru inca un sentiment.

Sunt mai batrana decat marea, decat vama, decat lumea pentru ca traiesc clipa.

No comments:

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...