Pages

Iubire pierduta-1998-

Cu priviri bete de farmec
Privesc cerul cel senin,
Si admir cu suflet jalnic
Astrul cel de vraja plin.

Privesc cum luna agale
coboare in zari senine.
Si revarsa jale in cale
In inimile cele mai pline.

Si o raza de lumina,
Impletita cu un vis,
Isi indreapta vraja divina
In sufletul meu inchis.

Si-n adanca suparare
Privesc mult si meditez
La clipele de bucurie
Si nu-mi vine sa crez.

Caci a fost demult, odata.
Poate nu v-a mai fi!
O asa de buna soarta,
Nicaieri n-o vei gasi.

Au fost clipe fericite,
Zile pline de lumina,
De amor dulce, vrajite;
intr-o inima senina.

Azi pribeag imi e amorul
ca un vant si un prag de iarna.
Numai el mi-aprinde dorul.
Cu privirea-i solitara.

Maine poate sper mai mult,
Sper in vraja inchipuirii.
Numai de un glas ascult,
De acela al iubirii.

Vreau ca raza de lumina
sa-mi surada mai cu farmec.
Vreau o viata mai senina,
Fara un suflet amarnic.

No comments:

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...