Despre "iubire"

S-a mai scris!... se scrie!... se va mai scrie!... Si de ce atunci sa scriu eu?...
Pentru ca este iubirea mea!... nu mi-o poate lua nimeni.. am dreptul sa fac ceva cu ea... Pot sa o pastrez.. pot sa o refuz.. dar nu o voi putea vreodata nega!... E mereu cu mine!.... si cand sunt vesela... si cand sunt trista... si atunci cand sunt eu.. si cand nu mai am control asupra mea..... Ea ma domina!.... nu ma paraseste... e mereu cu mine!... e parte din mine.. . "Esti unul dintre cei care ma invata sa-L iubesc".....-Buna replica-..., dar ce te faci cand ai descoperit "L"-ul?.... ai descoperit ce inseamna "iubirea" pentru tine... pentru tine ca individ al unei societati... pentru tine ca fiinta vie, entitate sociala, buricul pamantului.... sau, doar cantitate neglijabila... IUBIREA, in felul tau, doar pentru tine!! Se spune ca atunci cand iubesti...esti jumatatea celuilalt..eu sunt exceptia care confirma regula...Nu intregesc cercul....sunt linia care bareaza zeroul..... Dar de ce?...... Cum spune un Prof' al meu>>de ce nu!!...pentru ca vreau...pentru ca se poate.. Se poate trai si in absenta, asa supranumita de societate ,a "iubirii"...? Se poate sa iubesti si in lipsa persoanei iubite... Sa o iubesti cand ea iubeste la randul ei ....pe altcineva..... Sa o iubesti si mai mult cand este iubita de acel cineva....cand este fericita.. Fericita langa altcineva....si aceasta fericire sa fie aducatoate pentru tine de fericire... "Sa nu fii egoist in iubire"....pentru mine este adevarat.... "Sa dai totul in numele iubirii"... adevarat!!... chiar si libertatea de a zbura in alt cuib.. Libertatea de a se aseza si a face casa in alta casa decat a ta.. Sa oferi tot si sa nu ceri nimic in schimb....Ti s-a dat deja ceva!!.....Sansa de-a cunoaste IUBIREA....cu orice forma o imbraca ea. Iubirea las-o libera,daca este a ta, se va intoarce. Si daca nu!!....se poate si fara ea...nu dispare...ramane acolo...nu o vad ceilalti..nu au cum sa o simta..doar tu stii ca este acolo...mereu...vegheaza si cand tu crezi ca a batut vantul pe cararea ta....ramane!!....nu e praf....e>>>ceva...care nu are definitie....nu are caracteristici...nu o poti atinge...nu o poti vedea.... Nici macar nu o poti descrie in cuvinte... Nu are rost... pentru ca nimeni nu o sa inteleaga... fiecare iubeste in felul sau... sau nu iubeste deloc... niciodata. Trist, dar adevarat...NICIODATA.... Sa ne bucuram, cei care am fost atinsi de mana ei....chiar daca aparent nu este ceea ce visam....printul calare....frumoasa din padurea adormita...Bla..bla....niciodata ...nimic ....nu este mai incert...mai nesigur...de neprevazut..... Hmmm.....prea multe cuvinte am scris.....cuvinte fade.....fara de rost.... Doar pentru mine...pentru ca este iubirea mea!!

No comments: