Pages

Despre "iubire"

S-a mai scris! ... se scrie! ... se va mai scrie!
Si de ce atunci sa scriu si eu?... Pentru ca este iubirea mea!
Nu mi-o poate lua nimeni si am dreptul sa fac ceva cu ea.

Pot sa o pastrez, pot sa o refuz dar nu o voi putea vreodata nega!
Pentru ca este mereu cu mine .... si atunci cand sunt vesela si atunci cand sunt trista. Si atunci cand sunt eu.. 

Ea nu ma paraseste ... este mereu cu mine ... e parte din mine.

"Esti unul dintre cei care ma invata sa-L iubesc."
- Buna replica. Dar ce te faci cand ai descoperit "L"-ul? Oare ai descoperit ce inseamna "iubirea" pentru tine? 

Pentru tine ca individ al unei societati ... pentru tine ca fiinta vie, entitate sociala, buricul pamantului sau doar cantitate neglijabila?

Ai gasit IUBIREA, in felul tau, doar pentru tine? 

Se spune ca atunci cand iubesti esti jumatatea celuilalt. Dar cand te iubesti pe mine, ai esti jumatatea ta?

Se poate sa iubesti si in lipsa persoanei iubite? "Sa nu fii egoist in iubire".... "Sa dai totul in numele iubirii"... adevarat!. 

Sa oferi tot si sa nu ceri nimic in schimb. Ti s-a dat deja ceva!!.....Sansa de-a cunoaste IUBIREA ....cu orice forma o imbraca ea. 

Iubirea las-o libera, daca este a ta, se va intoarce. Si daca nu!!.... se poate si fara ea... Pentru ca nuu dispare, ramane acolo chiar daca nu o vad ceilalti.

Iubirea este ceva care nu are definitie ... nu are caracteristici .. nu o poti atinge... nu o poti vedea .... Nici macar nu o poti descrie in cuvinte. Si atunci de ce incercam? Sa o exprimam prin atatea arte. Mai ales ca fiecare iubeste in felul sau... sau nu iubeste deloc... 

PS: Sa ne bucuram, cei care am fost atinsi de mana ei ... IUBI.rea.

No comments:

Libertatea alimentelor / Food Freedom Masterclass

Unul dintre oamenii mei de suflet, cu care ma indentific de asemenea, este Vishen Lakhiani de la Mindvalley.  Fost om de marketing , care a ...